Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

ARTYKUŁ SPONSOROWANY / Inne · 22/09/2022 0

Fanpage – jakim sposobem wykorzystać potencjał reklamowy?

Coraz większa ilość marketerów dostrzega kolosalne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby fanów internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci tworzą swoiste kluby jednoczące wielbicieli, hołdowników wyznaczonych artykułów, usług, przedsięwzięć – wypróbuj prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 wielbicieli. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im znacznie większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy wielbicieli, co uwidocznia jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość fanów, hobbystów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Porządne towary będą zrzeszały obszerną ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Fani odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w zasadzie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY